Popular Posts

Thursday, February 17, 2011

aku

aku cuba bina tembok semangat, ttpi smakin hari, aku rasakan semakin nipis tembok yang telah aku bina sekian lama.  biarpun berjuta telah aku tempuhi, namun kenapa kali ini, aku kecundang?  mudahnya tembok yang telah dibina itu runtuh dengan sendirinya.  di mana segala kekuatan, keberanian dan keyakinan yang sekian lama telah terpahat dalam diri.  mengapa dengan mudahnya aku hancurkan ia hanya kerana sebuah dugaan yang belum tentunya yang paling hebat dalam hidup ini.  telah ku nobatkan diri atas segala pengorbanan yang telah aku beri, namun mengapa kini ia seolah memakan diri?  jadi, di manakah nilai pengorbanan yang telah aku canangkan selama ini?...mengapa??mengapa??mengapa??? persoalan itu terus memakan setiap saraf otak yakni pusat keyakinan dan keberanian diri...mengapa tiada apa yang pasti???....aku terus begini...

No comments:

Post a Comment